Site icon mbike.gr

Το νέο S-Works Shiv Disc πρωτοπορεί και εντυπωσιάζει

S-WORKS SHIV DISC

Το «προκλητικό» S-Works Shiv Disc!

Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, το νέο S-Works Shiv Disc «προκαλεί» και κερδίζει τις εντυπώσεις. Απαλλαγμένο από τους κανονισμούς της UCI, έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αγώνες τριάθλου μεγάλων αποστάσεων και πιο συγκεκριμένα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Kona.

Βασικός στόχος των σχεδιαστών της Specialized ήταν να δημιουργήσουν το πιο ολοκληρωμένο ποδήλατο τριάθλου της αγοράς δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους αποθηκευτικούς χώρους, την προσαρμοστικότητα, την ευχρηστία και φυσικά την αεροδυναμική απόδοση, ώστε να μπορέσει να καταρρίψει το ρεκόρ στην Kona.

 

 

Hydration FUELCELL

Οι αυξημένες διατροφικές απαιτήσεις των τριαθλητών στους αγώνες μεγάλων αποστάσεων απαιτούν μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους για νερό και ενέργεια. Οι σχεδιαστές της Specialized επέλεξαν μία τελείως διαφορετική προσέγγιση, που αν μη τι άλλο προκαλεί αισθητικά, τοποθετώντας ένα τεράστιο δοχείο νερού πίσω από το seat tube, το λεγόμενο Hydration FUELCELL – χωρητικότητας 1.5 λίτρου.

Το δοχείο είναι αποσπώμενο και δρομολογεί εσωτερικά του πλαισίου ένα σωληνάκι στο κόκπιτ, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να πίνει νερό ενώ βρίσκεται σε αγωνιστική θέση στις αερόμπαρες. Τόσο το σχήμα όσο και η θέση του Hydration FUELCELL έχει αποδειχθεί, μετά από εργαστηριακές μετρήσεις, πως προσθέτουν σημαντικά στην βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του πλαισίου. 

 

Nutrition FUELCELL

Στον κάτω σωλήνα του πλαισίου έχει ενσωματωθεί μία ειδική θήκη από μαλακό πλαστικό, στην οποία ο αναβάτης μπορεί να αποθηκεύσει άνετα 4 με 5 ενεργειακές μπάρες ή 10 με 12 ενεργειακά τζελάκια.

Η επιλογή της συγκεκριμένης θέσης δεν επηρεάζει την αεροδυναμική απόδοση του πλαισίου, προσθέτοντας στην ευχρηστία. Η θήκη αφαιρείται, ώστε ο αναβάτης να μπορέσει να αποθηκεύσει μικροεργαλεία.  

Επιπλέον, το πλαίσιο διαθέτει υποδοχές στο επάνω μέρος του top tube και στο εμπρόσθιο μέρος του seat tube για κλασικές παγουροθήκες.

 

Αεροδυναμική και ευχρηστία

Η σημαντικότερη μελέτη ως προς την αεροδυναμική απόδοση του ποδηλάτου έγινε στο εμπρόσθιο μέρος και πιο συγκεκριμένα στο πιρούνι, το οποίο κερδίζει σχεδιαστικά τις εντυπώσεις. Η σχεδίασή του ξεχωρίζει με τα καλάμια να εκτείνονται από τον άξονα του εμπρόσθιου τροχού, μέχρι το τιμόνι και να συνδέονται μεταξύ τους με δύο γέφυρες. Το υπερβολικό μέγεθος των πλαϊνών επιφανειών προσθέτει, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Specialized, στην αποδοτικότητα και την σταθερότητα του εμπρόσθιου συστήματος όταν ο άνεμος «χτυπάει» πλάγια το ποδήλατο, όπως συμβαίνει στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρoμής της Kona.

Διαφορετική είναι και η προσέγγιση με την οποία υποστηρίζονται οι αερόμπαρες και τα μαξιλαράκια πάνω σε μία επίπεδη επιφάνεια, η οποία τα συνδέει μεταξύ τους και ενσωματώνεται με μία μόνο κάθετη και ρυθμιζόμενη βάση με το τιμόνι. 

Ο λαιμός του ποδηλάτου αποτελεί ενιαίο τμήμα με την πάνω γέφυρα του πιρουνιού και έρχεται σε ευθεία με το top tube δημιουργώντας απόλυτα επίπεδη επιφάνεια για χάρη της αεροδυναμικής. 

Το τιμόνι αποτελείται από δύο τμήματα, τα οποία μπορούν πολύ εύκολα να ξεβιδωθούν και να μαζευτούν προς τα κάτω διευκολύνοντας την αποθήκευση του ποδήλατου στην ειδική θήκη μεταφοράς, η οποία συνοδεύει το S-Works Shiv Disc. 

Φυσικά το ποδήλατο εξοπλίζεται με υδραυλικά δισκόφρενα τύπου flat mount  – με εσωτερική δρομολόγηση των καλωδίων και περαστούς άξονες 12 χιλιοστών στα νύχια του πιρουνιού και του πλαισίου για την βελτίωση της ακαμψίας.

Το νέο S-Works Shiv Disc θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τις 31 Οκτωβρίου και αρχικά θα παραχθεί μόνο σε 500 αριθμημένα κομμάτια. Έξι εξ’ αυτών θα κάνουν ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα IRONMAN της Kona.
Αντιπρόσωπος: www.kassimatiscycling.gr  
Exit mobile version