Site icon mbike.gr

Ελαστικά tubeless: είναι το μέλλον στα ποδήλατα δρόμου;

ελαστικά tubeless

Πρώτη νίκη στο World Tour με ελαστικά tubeless!

Τα ελαστικά tubeless κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην ποδηλασία δρόμου και, όπως όλα δείχνουν, μπορούν να γίνουν το νέο στάνταρ.

Είναι γνωστό πως κάθε καινοτομία στα ποδήλατα δρόμου και κάθε νέα τεχνολογία, για να γίνουν «αποδεκτές» και να καθιερωθούν πρέπει πρώτα να δοκιμαστούν, επιτυχώς, στο υψηλότερο αγωνιστικό επίπεδο του World Tour. Εκεί που και η παραμικρή λεπτομέρεια υπολογίζεται και μπορεί να κάνει τη διαφορά…

Η τεχνολογία tubeless είναι αυτή που, μετά την καθιέρωση των δισκοφρένων, περιμένει… υπομονετικά τη σειρά της για να γίνει το νέο στάνταρ στα ποδήλατα δρόμου. Τα πλεονεκτήματα της είναι αποδεδειγμένα ως προς την ποιότητα κύλισης – χαμηλότερη αντίσταση, μεγαλύτερη άνεση και καλύτερο κράτημα – όπως και την αξιοπιστία, με όλες τις εταιρείες (εκτός από την Michelin) να έχουν μπει για τα καλά στο «παιχνίδι» και το μόνο που απομένει είναι το «ΟΚ» των αναβατών του World Tour για να καθιερωθούν.

Το πρώτο «OK», φώναξε βροντερά ο Fabio Jakobsen της Deceuninck Quick-Step. Ο νεαρός και πολύ ταλαντούχος σπρίντερ, έγινε ο πρώτος αναβάτης World Tour που κερδίζει ετάπ – το 4ο του Amgen TOC 2019 – πάνω σε ελαστικά tubeless της Specialized. 

Specialized Project Black

Τα ελαστικά tubeless της Specialized αποτελούν μέρος του προγράμματος Project Black, στο οποίο εξελίσσονται και δοκιμάζονται οι τεχνολογίες του μέλλοντος, πρώτου περάσουν στη μαζική παραγωγή.

Ο Fabio Jakobsen, στο πρώτο σκαλί του βάθρου, δέχεται τα συγχαρητήρια του Peter Sagan, για την επικράτησή του στο 4ο ετάπ του Amgen TOC 2019.

Η αμερικανική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα ελαστικά που εξοπλίζουν το ποδήλατο του Fabio Jakobsen. Πάντως, ο ολλανδός σπρίντερ δήλωσε ενθουσιασμένος με την απόδοση των ελαστικών και πως επιθυμεί να συνεχίσει να αγωνίζεται με αυτά, εφόσον το του επιτρέπει η ομάδα της Deceuninck Quick-Step: «τα έχω ερωτευτεί γιατί μπορώ να έχω καλύτερη αίσθηση του δρόμου. Απορροφούν πιο αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος και προσφέρουν καλύτερο κράτημα, δίνοντας μου μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στις στροφές και στη φάση της επιβράδυνσης. Απ’ εδώ και στο εξής, εφόσον η ομάδα μου το επιτρέπει, θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι με ελαστικά tubeless».

Δεν είναι μόνο ο Jakobsen που έχει αγωνιστεί με ελαστικά tubeless στο World Tour. Αρκετές φορές στο παρελθόν είχε αγωνιστεί και ο Tony Martin σε αγώνες χρονομέτρου με ελαστικά χωρίς σαμπρέλα όπως και o Rigobetro Uran. Αρκετές δοκιμές με ελαστικά tubeless έχουν γίνει και στα λιθόστρωτα της «κόλασης του βορρά», με απόλυτη επιτυχία…

Αναμένουμε λοιπόν, με μεγάλο ενδιαφέρον, αν η πλειοψηφία του pro peloton θα επιλέξει να αγωνίζεται πάνω σε ελαστικά tubeless στη συνέχεια, όπως έχει ήδη κάνει με τη χρήση των δισκοφρένων…

Exit mobile version